Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde kurulacak 'Gemi Trafik Hizmetleri Sistemi'nin Bakanlık programına dahil edildiğini bildirdi.
Bakan Uraloğlu, Doğu Akdeniz'de etkinliğimizin arttırılması, bu bölgedeki gemi hareketlerinin aktif olarak tespit edilip bütünleşik bir resme aktarılması, Mavi Vatanımızda çıkarlarımızın korunması ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti çevre denizleri ile KKTC ve ülkemiz arasındaki deniz alanındaki tüm deniz trafiğinin izlenebilmesi amacı ile Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde kurulacak 'Gemi Trafik Hizmetleri Sistemi'nin yatırım programına dahil edildiğini ifade etti.
Bakan Uraloğlu, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde (KKTC) kurulacak 'Gemi Trafik Hizmetleri Sistemi'ne ilişkin açıklama yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.01.15 12:32