Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda Marmaray, Başkentray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metro hattının ücretsiz hizmet almayı planlıyor.
Bakan Abdulkadir Uraloğlu, yazılı açıklamasıyla, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı kent içi raylı sistemlerin ücretsiz olarak hizmet olarak sınıflandırıldığını belirterek, "Cumhurbaşkanlığımız Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla 19 Ekim tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi Marmaray, Başkentray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ile Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metrosunu alanımız ücretsiz olarak kullanacağız" dedi.
Cumhuriyet'in 101'inci yıl dönümünde sağladığı kent içi ulaşımı genişletme ve raylı sistem erişimini artırmayı hedefle kaydetmelerini Bakan Uraloğlu, "Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak, bu anlamlı vatandaşlarımızın şehir içi ulaşımda konfor ve desteklerini sağlamayı amaçlıyoruz. Söz konusu hatlar, tüm İnsanlarımıza gün boyunca hızlı, kolay ve ekonomik bir ulaşım imkanı sağlamayı" kullandı.
Kaynak: DHA
Güncel, 2024.10.28 11:34