İçişleri Bakanı Süleyman Soylu depremler nedeniyle su şebekelerinin yoğun hasar gördüğü Hatay'da yaşanan su sıkıntısı iddilarına yönelik açıklamada bulundu.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeler yer verdi:
"Hatay'dayız. Dün akşamdan itibaren organize bir şekilde malum sosyal medya kullanıcıları, "su ihtiyacı var" diyerek, spekülasyon yapıyor. İlk günden itibaren stoklarımızda su bulunuyor ve her geçen gün artıyor. Depremzedelerimize de sürekli dağıtıyoruz.
Buna rağmen deprem bölgesini "unutmadık" demek için yalan üreten hesaplarla ilgili gerekli suç duyuruları yapılmakta ve Emniyet Siber Daire Başkanlığımız tarafından konu hassasiyetle takip edilmektedir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2023.03.04 15:58