Gezi Parkı eylemleri sırasında polisin attığı gaz bombası kapsülünün başına isabet etmesi sonucu 3 aydır yoğun bakımda yatan 14 yaşındaki Berkin Elvan'ın dosyasında gelişme olmazken, kamera görüntülerinin hâlâ savcılığa gönderilmediği ortaya çıktı.
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in, dün sabah sosyal paylaşım sitesi twitter hesabından yazdığı mesaj ise tartışmalara yol açtı. Şimşek, bir takipçisinin, "Mehmet bey, Berkin Elvan'ı uyandırır mısınız? Okula geç kalacak" mesajına cevaben, "Eminim Berkin Elvan artık uyanmıştır. Güzel bir eğitim yılı ve başarılar diliyorum. Bahtı açık olsun" yazdı. Şimşek, takipçilerinden gelen uyarılar üzerine hatasını fark edince, mesajı sildi. Şimşek, "Öncelikle sağlığı nedeniyle üzüldüğüm Berkin Elvan'a Allah'tan şifa diliyorum. İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur. Bir an Berkin Elvan'ı okula gitmek istemeyen bir öğrenci olarak algıladım. Sonra gerçeği hatırlayınca hemen sildim. Yazma şeklime bakıldığında bu konudaki iyi niyetim anlaşılır. Asla kötü niyet söz konusu olmamıştır ve olamaz" yazarak, takipçilerinden özür diledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2013.09.17 09:41