Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Mavi Bayraklı plaj sayısının bu yıl 551'e yükseldiğini açıklayarak, "Mavi Bayraklı plaj sıralamasında dünya üçüncüsü olan ülkemizin eşsiz güzellikteki plajlarını ve denizlerimizi koruyor, yarınlarımıza temiz bir çevre bırakıyoruz." ifadelerini kullandı.
Deniz suyu kalitesindeki artışa paralel olarak temiz denizlerin göstergesi olan Mavi Bayraklı plaj sayısının da hızla arttığı ifade edildi. Uluslararası alanda 50'den fazla ülkede uygulanan ve en çok kabul gören eko etiket olan 'Mavi Bayrak' programına her geçen yıl daha fazla plajla giren Türkiye, bu yıl 551 plaj, 23 marina, 10 bireysel yat ve 14 turizm teknesiyle girmeye hak kazandı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ülkemizin eşsiz güzellikteki plajlarını ve denizlerimizi koruyor, yarınlarımıza temiz bir çevre bırakıyoruz. Mavi Bayraklı plaj sıralamasında dünya üçüncüsü olan ülkemizde, Mavi Bayraklı plaj sayımızı bu yıl 551'e yükselttik." İfadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.07.23 13:21