Çevre, Şehircilik ve İklim Bakanı Mehmet Özhaseki sosyal meyda hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile deprem koordinasyon toplantısının gerçekleştiğini belirtti.
Çevre, Şehircilik ve İklim Bakanı Mehmet Özhaseki'nin paylaşımı şöyle;
6 Şubat depreminden etkilenen bölgelerdeki çalışmaları değerlendirmek üzere ilgili Bakanlıklarımızın Bakan Yardımcıları, kurum ve kuruluşlarımızın Genel Müdürleriyle deprem koordinasyon toplantımızı gerçekleştirdik. Rezerv alanlar ve Yerinde Dönüşüm projemiz başta olmak üzere tüm kurumların faaliyetleri ile bölgedeki son durumu istişare edip çalışma alanlarımızdaki ortak hareket kabiliyetimizi ele aldık. Vatandaşlarımızı bir an önce yeni, sağlam ve güvenli konutlarına kavuşturmak için gece gündüz demeden çalışmaya devam edeceğiz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.08.03 14:32