Bakan Varank, "Türkiye'ye beyin göçü ile ilgili TÜBİTAKın tersine beyin göçü programları ile 47si Türk 63 yeni araştırmacı daha Türkiye'ye geliyor. 9 ülkeden (ABD, Almanya, Avusturya, Birleşik Krallık, Çin, Fransa, İsveç, Japonya, Rusyadan) 27 kıdemli araştırmacı, ülkemizdeki 20 farklı üniversite ve araştırma merkezine katılacak." dedi.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank; TÜBİTAK'ın Uluslararası Lider ve Genç Araştırmacılar Programları kapsamında önemli açıklamalarda bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2022.03.21 13:05