MHRS'den randevu alıp da gelmeyeceği halde randevusunu iptal etmeyenler, randevusundan önce aynı branşta muayene olanlar, artık aradan 15 gün geçmeden yeni bir randevu alamayacak.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca MHRS üzerinden alınan randevulara gelmeyeceği halde iptal etmeyenlere yaptırım uygulanacağın haberini vermişti.
Bakan Koca tarafından yapılan açıklamada, "MHRS'den randevu alıp da gelmeyeceği halde randevusunu iptal etmeyenler, randevusundan önce aynı branşta muayene olanlar, artık aradan 15 gün geçmeden yeni bir randevu alamayacak. Uygulama başladı.İhtiyacı öncelikli hastalar başta olmak üzere, halkımıza hayırlı olsun" sözleriyle uygulamanın başladığını ifade etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2022.12.23 15:48