Sağlık Bakanı Fahrettin Koca yaptığı paylaşımda "Sokağa çıkma konusunda 20 yaş ve altı için getirilen uygulamada davranışlarıyla örnek olan gençlerimize, çocuklarımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 20 yaş altı sokağa çıkma yasağına uyan herkese teşekkür etti.
Bakan Koca yaptığı paylaşımda "Sokağa çıkma konusunda 20 yaş ve altı için getirilen uygulamada davranışlarıyla örnek olan gençlerimize, çocuklarımıza teşekkür ediyorum. Sabırlı olursak, hareketli günlerimize erken döneriz." ifadelerini kullandı.
Sokağa çıkma konusunda 20 yaş ve altı için getirilen uygulamada davranışlarıyla örnek olan gençlerimize, çocuklarımıza teşekkür ediyorum. Sabırlı olursak, hareketli günlerimize erken döneriz.
-- Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) April 4, 2020Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.04.04 21:42