Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından corona virüse karşı uyarılarda bulunmaya devam ediyor.
Bakan Koca, Twitter üzerinden yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:
"Eve dönerken dikkatli olalım. Gün boyu sahip olduğumuz mücadele üstünlüğünü toplu taşımada sıfırlıyoruz. Kurallara uyan taşıtları tercih edelim. Maskemizi mümkünse yenisiyle değiştirelim. İyi akşamlar."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.14 18:59