Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya aracılığı ile corona virüs ile ilgili uyarılarda bulunmaya devam ediyor.
Bakan Koca yaptığı son paylaşımda, "Temizlik, COVID-19'a karşı alacağımız üç tedbirden biridir. Dokunduğumuz yüzeylerde, bulaşma kabiliyetini koruyan virüsler bulunabileceği için ellerimizi sabunla ve normalde olduğundan daha sık yıkayalım. Sabun, Koronavirüsleri etkisiz hale getirir." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2020.07.03 00:37