Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Şanlıurfa'da yaşanan sel felaketinin ardından bölgeye şebeke suyunun verilmeye başlandığını açıkladı. Koca, şebeke suyunun içme suyu olarak kullanılmaması konusunda uyarılarda bulundu.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca şu ifadeleri kullandı; "Şanlıurfa'ya şebeke suyu verilmeye başlandı. Arıtma tesislerinden geçerek evlere ulaşsa da, şebeke suyu, bir süreliğine sadece genel amaçlar için kullanılmaya elverişlidir. Şebeke suyu, yapılacak yeni açıklamaya kadar, içme suyu olarak kullanılmamalıdır."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.03.18 15:28