Sağlık Bakanı Koca, Gaziantep'in İslahiye ilçesinde enkaz altından 132 saat sonra sağ olarak çıkarılan minik Şengül'ün ambulans içindeki görüntüleri paylaştı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, '132. saatte 5 yaşındaki kızımız Şengül'e ve babasına kavuştuk. Gaziantep İslahiye'de enkaz altından çıkarılan kızımız hayata bir öpücük verdikten sonra kola istedi' ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.02.11 16:37