Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Anadolu Leoparı iki ayrı bölgede görüntülendiğini söyledi.
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda; "Anadolu Leoparı iki ayrı bölgemizde yeniden görüntülendi. İzini sürmeye, heyecanla yolunu gözlemeye devam edeceğiz. Bu kadim topraklar ilelebet yurdu, heybeti daim olsun" dedi.
Anadolu Leoparı iki ayrı bölgemizde yeniden görüntülendi.
İzini sürmeye, heyecanla yolunu gözlemeye devam edeceğiz.
Bu kadim topraklar ilelebet yurdu, heybeti daim olsun. pic.twitter.com/EAs63zPuPF
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.01.26 12:14