Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, "SGK Prim Yapılandırmasıyla vatandaşlarımızla temiz bir sayfa açtık. Sağlıklı ve sürdürülebilir bir çalışma hayatı için yanınızda olmaya devam edeceğiz" dedi.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan'ın açıklaması şöyle;
SGK Prim Yapılandırmasıyla vatandaşlarımızla temiz bir sayfa açtık.
Sağlıklı ve sürdürülebilir bir çalışma hayatı için yanınızda olmaya devam edeceğiz.
SGK Prim Yapılandırmasıyla vatandaşlarımızla temiz bir sayfa açtık.
Sağlıklı ve sürdürülebilir bir çalışma hayatı için yanınızda olmaya devam edeceğiz. pic.twitter.com/AYy0zDK8BQ
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2023.07.05 17:03