Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, sosyal medyadan yaptığı paylaşımla Ordulu vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.
Bakan Albayrak'ın paylaşımı şöyle:
Ordu'da yaşanan sel felaketi sebebiyle tüm Ordulu hemşehrilerimize geçmiş olsun diliyoruz. İnşallah, el birliği ile Ordu'nun yaralarını saracak, vatandaşlarımızın mağduriyetlerini gidereceğiz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2018.08.08 23:47