Sıcak havayı fırsat bilen İstanbullular, kendilerini dışarı attı. İstiklal Caddesi ve Taksim Meydanı'nda insan seli yaşandı.
Mevsim normallerinin çok üzerinde seyreden hava sıcaklığını İstanbul'a bahardan kalma bir gün yaşattı.
İstanbullular sıcak ve güneşli havayı fırsat bilip kendilerini dışarı attı.
En çok rağbet gören yerlerden biri de Taksim meydanı ve İstiklal caddesi oldu. İstiklal Caddesi'nde adeta insan seli yaşandı.
Sıcak havayı fırsat bilen İstanbullular kendilerini dışarı attı
Yeni yılın ilk hafta sonu sıcak havayı fırsat bilen İstanbullular, park ve sahil kenarlarına akın etti.
İstanbul'da kış mevsimi olmasına rağmen sıcaklıklar mevsim normallerinin üzerinde seyrediyor. Sıcak havayı fırsat bilen vatandaşlar, yeni yılın ilk hafta sonunda sahil kenarlarına ve parklara akın etti. Vatandaşlar kış mevsiminde yazdan kalma bir günün tadını çıkarırken, çocuklar da gönüllerince eğlenme fırsatı buldu.
"KIŞIN BÖYLEYSE BAHARDA DENİZE GİRERİZ"
Kızıyla birlikte sıcak havanın tadını çıkardığını belirten bir vatandaş, "Kışın böyleyse baharda denize gireriz" dedi. Sahil kenarında kızıyla oturan bir başka vatandaş ise, "Böyle bir havayı değerlendirmek isteyen herkes atmış kendini dışarı. Arabayı koyacak yer bulamadık. Kızımla geziyoruz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.01.07 15:38