İnegölspor teknik direktörü Bahaddin Güneş Sivas Belediye Spor maçını değerlendirdi
İnegölspor teknik direktörü Bahaddin Güneş Sivas Belediye Spor maçını değerlendirdi.
Maçın ardından açıklama yapan Güneş, şunları söyledi:
"Öncelikle ülkemizin ve tüm İslam Aleminin Ramazan Bayramı mübarek olsun. Ayrıca bugün 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı olması sebebiyle bütün çocuklarımızın da bayramını kutlarım. Bu çifte bayramda camiamıza ve çocuklarımıza bayram hediyesini galibiyetle verdiğimiz için mutluyuz. Maça gelen bütün taraftarlarımızın ayağına sağlık. Galibiyetten dolayı bütün futbolcularımı kutluyorum. Ayrıca bu galibiyeti bütün takım olarak maç saati erkek çocuğu dünyaya gelen Ömer Faruk Ermeç'e ve ailesine armağan ediyoruz."
Kulüp Başkanı Kani Ademoğlu, sahasında 4-1 kazandığı Sivas Belediye Spor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Maçın ardından açıklama yapan Ademoğlu, şunları söyledi:
"Bugünün hem Bayram hem de 23 Nisan olması hasebiyle, kazanmış olduğumuz galibiyeti taraftarlarımıza ve evlatlarımıza armağan ediyoruz. Önümüzde Amed maçı var. Biz o deplasmana puanlar için gideceğiz. Rakiplere bakmaksızın kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz. Önümüzdeki bütün maçlara galibiyet parolası ile çıkarak toplayabildiğimiz kadar puan toplayıp İnegölspor'u layık olduğu yerde tutacağız."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.04.24 15:37