Bade İşcil ve Malkoç Suapl'in köpekleri Sağlık Bakanlığı engeline takılınca ünlü çift mekan dışına çıkmak zorunda kaldı.
İşcil ve eşi önceki gün Nişantaşı'na köpekleri Mösyö'yü gezdirmeye geldi. Uzun yürüyüşün ardından dinlenmek için Hardal kafeye giren karı koca karşısında garsonları buldu. Köpekleri ile mekan içerisine Sağlık Bakanlığı kuralları gerekçesiyle giremeyeceklerini öğrenen İşcil ve Suapl çareyi soğuk havaya rağmen mekan dışında oturmakta buldu. Bu tip uygulamaların olabileceğini söyleyen Bade İşcil, evine yeni taşındığı ve yerleşmesinin henüz bitmediğinden dolayı tatile de gidemeyeceğini belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.01.01 09:26