Hülya Avşar ywni albümü 'Aşk Büyükse' ile Pal FM'de Emel Yalçın'a konuk oldu.
Hülya Avşar önceki gün Pal FM'de yine uzun süre konuşulacak samimi açıklamalar yaptı. Programcı Emel Yalçın ile sphbet eden Avşar, bir ara oyuncak Noel Baba'yı kucağına alıp "Bana Koca Lazım" şarkısınını mırıldanıp Noel Baba ile dans etti. Güzel sanatçı, "Sonunda kocayı bulamadım ama babayı buldum! Herhangi bir arayış yok. Öyle bir şey olsaydı olurdu zaten. Şarkı sayesinde gördüğünüz gibi yeni yıla babayı bularak girdim" diyerek kahkahayı patlattı.
İşte Hülya Avşar'ın program boyunca yaptığı açıklamalardan bazıları...
-Tarkanl'la küs değilim, kimseyle küs değilim. Sadece kırgınım!
-Yılbaşında yine ailemle birlikte olacağız. Yılbaşı beni heyecanlandırmıyor.
-Ajda hanıma her zaman sevgim saygım sonsuz. Hiçbir zaman ona ismini kullanarak bir laf etmiş değilim ama bu kürk meselesini önce dünya da halletmeleri lazım. Olmuş alınmış bir şeyse kullanılıyor bu da bir şıklık. Kürk meselesi beni gerdi.
'KOCA LAZIM ŞARKISINI PR İÇİN SEÇTİM"
- Yeni albümümü çok önemsiyorum. Benim için müzik hep ikinci planda kalmıştır, önceliğim oyunculuktur. Daha sonra da TV. Eskiden müzik albümü yaptığım için eleştiriliyordum şimdi sesi olan herkes albüm yapmaya başladı.
- Albümleri tanıtmak çok zor. Herkes için çok zor, Sezen hariç, onun albümünü herkes merak edip alıyor. Koca Lazım'da evli olsaydı inandırıcı olmazdım. Ben bekar olduğum için rahatça söyledim. Klipte de şov var. Beni yansıtan bir şarkı değil ama PR için bu şarkıyı seçtim.
- Teknoloji aşkı da buldurabiliyor. Evlilikler çoğalıyor, kimi mutlu oluyor, kimi hayal kırıklığı yaşıyor. Teknoloji aşkı öldürüyor diyemem. Teknolojinin ayrıca albüme de faydası var." dedi.
- Twiter'da günde 2-3 kişi engelliyorum. Engellemesem 4-5 milyon takipçim olabilirdi.
'BEREN SAAT'İ ÇOK BEĞENİYORUM'
- Gelecek yıl Eylül ayında Hülya Avşar Show yeniden başlayacak. Önceliğim TV 8 olacak. Acun ile dost olduğumuz için çalışmıyoruz bugün. Faydam olmasa çalışmayız ama dost olarak yine görüşürüz. Acun'un kalbimin üstünde bir yeri var.
-Dizileri artık sinema tadında çekiyorlar. Eskiden değer vermemiştim şimdi veriyorum. Çok başarılı oyuncular var. Tek tek sayamayacağım ama Beren Saat'i çok beğeniyorum. Duruşunu da seviyorum. Çok ortalarda değil, işiyle ortada.
- Türkiye güzeli seçildiğimde bacaklarım ayrık ve çarpık duruyordu o zamanlar bunu takıyordum. Boyum 1.70 olsun isterdim.
- Genç oyuncuların gazetecilere 'Çocuklar' diye hitap etmesini doğru bulmuyorum. Gazetecileri görünce kaçıyor gibi yapanları sevmiyorum. Ben şuyum egosu, bence çok zavallı bir şey. Herkes işini yapıyor.
-Kırışıklıklarımla yaşlanmayı seviyorum. 60 yaşımda da böyle olmak istiyorum.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.12.19 11:07