Aziz Yıldırım kulüp televizyonu çalışanlarına özel klip hazırlattı.
Aziz Yıldırım'ın FBTV çalışanlarına hazırlattığı videounun ayrıntıları ortaya çıktı. Videonun ana teması, taraftarın iyi günde de kötü günde de takımın yanında olması. Fenerbahçe marşının çalındığı 4.5 dakikalık videoda, Bursaspor'a karşı kaybedilen şampiyonluk sonrası taraftarın sahaya girerek yaptığı kutlamalar ve 2010-11 şampiyonluğu da yer alıyor. Galatasaray'ınKadıköy'de kazandığı şampiyonluk sonrası futbolcuların, 'Taraftarımıza bir daha bu günleri yaşatmamaya ant içtik' sözlerinin de videonun içinde bulunduğu öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.18 09:12