Ailesi ile birlikte Fransa'da tatilde bulunan Aziz Yıldırım'ı taşıyan uçak saat 21.18'de Sabiha Gökçen Havalimanı'na indi. Fenerbahçeli futbolcular ve yönetim kurulu üyeleri tam kadro Yıldırım'ı karşılamak için Sabih Gökçen Havalimanı'nda hazır bulunuyor.
* Saat 21.25: Aziz Yıldırım bekleme salonuna girerken alkışlarla ve tezahüratlarla karşılandı. Yıldırım yöneticilerin bulunduğu bölüme geçti.
* Saat 21.18 itibarı ile Aziz Yıldırım'ı taşıyan uçak Havalimanına indi. Yıldırım pasaport işlemleri yapıldıktan sonra havalimanında kendisini bekleyen sarı lacivertli taraftarlara kısa bir konuşma yapacak.
* Sabiha Gökçen'e gelen yönetici Mahmut Uslu açıklamalarda bulundu. Uslu'nun açıklamaları şöyle;
"Bu geçen sürede Başkanımız Aziz Yıldırım ve yönetici arkadaşlarımız 1 yıl hapis yattı. Son bir buçuk yıldır Yargıtay kararı bekleniyordu. Başbakan'ın söylediği gibi çok büyük yanlışlıklar yapıldı. Hala inanıyorum ki hukuğun mücadelesini sonuna kadar veririz. Hükümet yeniden adil bir yargılamayı sağlarsa müteşekkir kalırız. Paralel yapı olmadan yargılama ile Fenerbahçe'nin suçsuz olduğunu ispat edicez. Olmazsa da hukuğun gereğini sonuna kadar yaparız.
Buraya gelenler kalben bir sevgidir. Menfaat yok burada. Aziz Yıldırım kalben beraat etti. Bu insanlar liderine destek çıkıyor diyorum. Yıldırım'ın yeniden içeriye girmeyeceğine inanıyorum. Onun için Türkiye'ye gelmez diyenleri Allah'a havale ediyorum. Ben yönetimde değilken yönetici arkadaşlarımız, kongre üyelerimiz ve taraftarımızın sahiplenmesi ile ayakta kaldık. İnşallah kötü günler geride kalır."
* Fenerbahçeli yöneticiler ve futbolcular 20:30 itibariyle tam kadro halinde Sabiha Gökçen'e geldi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.21 21:27