Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Metris Cezaevi'nden ayrıldı. Taraftarların büyük sevgi gösterisiyle karşılaşan Aziz Yıldırım, Fenerbahçelileri arabasının üst camından çıkarak selamladı. O anları Fenerbahçe TV böyle yayınladı.