Haberturk Tv canlı yayınına bağlanan Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım'ın avukatı Faik Işık spikerden fırça yedi.
Haberturk Tv canlı yayınına bağlanan Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım'ın avukatı Faik Işık, Yıldırım'ın tahliyesi hakkında konuşmak için yayına bağlandı. Faik ışık'ın sesinin çok kötü gelmesi üzerine spiker Didem Arslan Yılmaz'ın sert sözlerine muhatap oldu. Arslan "Hayrola Faik bey, tahliyeye sevinmediniz mi diyerek" Aziz Yıldırım'ın avukatını fırçaladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.02 14:08