Fenerbahçe Kulübü eski Başkanı Aziz Yıldırım, "Ben 5 yıl önce biten kongreden sonra Fenerbahçe ile ilişkimi kestim. Fenerbahçe Yönetimi 5 senedir çok güçsüz Ali Bey'in şahsı ile bu iş yürümez" açıklamasında bulundu.
Fenerbahçe Kulübü eski Başkanı Aziz Yıldırım, "Fenerbahçe hiçbir zaman başkansız kalmaz" açıklamasında bulunup, "Hiç kimse çıkmazsa ben aday olurum" ifadelerini kullandı.
Başkan adaylığı konusunda Aziz Yıldırım şu açıklamayı yaptı:
2024 seçiminde adaylar çıkmalıdır. Fenerbahçe hiçbir zaman başkansız kalmaz, kalamaz. 50 bin kongre üyesi var. En az 15 bin tanesi başkan adayı olarak ortaya çıkabilir. 'Benden başka aday çıkmaz' diyerek yürümek yanlıştır. Camia tehdit edilemez. Bu camia büyüktür ve o büyüklüğü ummadığınız anda gösterir. Ali Bey ya kongre yap ve güvenoyu al ya da bu konuyu kapat. 'Aday çıksın yaparım' jestlerini bırak. Hiç kimse çıkmazsa, ben adayım. Bunu böyle bil. Hem Fenerbahçe'yi küçültüyorsun hem de kendini.
"Fenerbahçe'nin borcunu sıfırlayacağım"
Geçtiğimiz hafta düzenlenen Olağanüstü Genel Kurulu sonrasında Fenerbahçe'nin güncel borcunun 7 milyar 686 milyon TL olduğu açıklanmıştı.
Bu konu üzerine açıklama yapan Aziz Yıldırım şu sözleri sarf etti:
Fenerbahçe'den bir şey istemiyorum! Herkes beni rahat bıraksın. Ailemle, işimle uğraşayım. Beni zorla çekmeyin. Para harcamak benim için çocuk oyuncağı. Adam zengindir para harcayamaz. Adamın parası yoktur çok para harcar. Mal varlıklarını toplasınlar, bu değerler üzerinden satışa çıkarsınlar. Ben hepsini alacağım! Sıfırlayacağım, Fenerbahçe'nin borcunu sıfırlayacağım.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.06.23 14:10