Fenerbahçe başkan adayı, Aziz Yıldırım'ın artık kenara çekilmesi gerektiğine inanıyor.
Fenerbahçe başkan adayı Mehmet Ali Aydınlar, hafta sonu yapılacak olan seçimlerde iddialı olduğunu açıkladı.
Hürriyet gazetesinde yer alan habere göre Aydınlar, seçim ofisinde bulunan üyelere "Biz aslen Aziz Yıldırım'a iyilik yapıyoruz. Artık kenara çekilip biraz ailesi ile zaman geçirmeli. Bu sağlığı açsından da isi olacaktır." şeklinde konuştu.
Göreve gelmesi durumunda kulüpte çalışanları işten çıkartacağı yönündeki dedikodulara da cevap veren Aydınlar, "Böyle bir durum söz konusu değil. Herkesi işten çıkartırsak kimle çalışacağız. Ben kimseyi kovmayacağım. Bu söylemler kasıtlı olarak çıkartılıyor." dedi.
Seçimler hakkındaki tahminini de yürüten Aydınlar, "Bence büyük bir fark olmaz. Yüzde 20 veya 30 daha fazla oy alacağız." iddiasında bulundu.
Ali Koç hakkındaki soruları da cevaplandıran eski TFF başkanı, "Sayın ALi Koç da bir konuşma yapacak. Beni karalayacak bir konuşma yapmasını beklemiyorum. Ama deteğini ileteceği kişiler de olacaktır. Bu da gayet normal." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.01 10:54