Usta sanatçı Erdal Özyağcılar, koronavirüs salgınından herkesin ders çıkarması gerektiğini savundu.
Ünlü oyuncu, "Beni sokmayan yılan bin yaşasın deyip durduk ve dünya hep bir bencillik, hep bir bağırma ve acıtma yarışının içine girdi. Evden işe ,işten eve ne güneşin doğuşunu ne batışını yaşadık. Sevdiklerimizle daha çok zaman geçirmeyi unuttuk. Öyle ya zaman bizden yana tepe tepe kullan. Zaman mirasyedisi olduk. Kendimiz gibi olmayanı neredeyse düşman gibi görme noktasına geldik. Hava kirliliği,doğa kirliliği, mevsimler değişiyor dendi, bir kulaktan girdi beyine uğramadan ötekinden çıktı. Eş dost, akraba, insan sevgisi, hayvan sevgisinin 's'si kalmadı yüreklerde. Hey gidi Orhan Veli ne güzel söylemiş; "Ne atom bombası Ne Londra konferansı Bir elinde cımbız Bir elinde ayna Umurunda mı dünya" olduk. Ta ki COVİD-19 gelene kadar. Sağlıklı günlerde aynı hataları yapmamak umuduyla" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.04.09 17:19