Galatasaray'ın eski futbolcusu Ayhan Akman, Galatasaray-Feenrbahçe derbisinin ertelenmesini yorumladı.
Akman; "Galatasaray camiası ve Umut'un özel bir durumu vardı. Camia çok etkilendi. Futbolcular çok etkilendi. Bu maçı oynamak çok zordu Umut ve arkadaşları açısından. Bir de böyle güvensiz bir ortamda maça çıkmak olmazdı. Her açıdan doğru bir karar" sözlerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.20 18:51