SPOR Toto 2'nci Lig Kırmızı Grup'ta Aydınspor 1923 sahasında Gümüşhanespor ile berabere kalırken teknik sorumlu Tarık Daşgün, sergilenen oyunun kendisini de tatmin etmediğinin altını çizdi.
Tarık Daşgün, "Herkes yüreğiyle mücadele etti ama istediklerimizi sahaya yansıtamadık. Önümüzde daha 9 maç var. Hedefimiz play off'un içinde olmak. Kaybettiğimiz iki puanı deplasmanda telafi etmeye çalışacağız" dedi.
Şanssızlıktan da dert yanan Tarık Daşgün, beklenmedik sakatlıkların hamle yapma şanslarını ellerinden aldığını sözlerine ekleyerek, "Tam baskı kurduğumuz anlarda Nezir sakatlandı. Onun yerine aldığımız Uğur Tülümen de oyuna girdikten sonra sakatlık sorunu yaşadı. Her açıdan bizim için şanssız bir maçtı. Futbolda bunlar olabiliyor" ifadesini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.07 16:17