NBA'de Play-Off heyecanı tüm heyecanıyla devam ederken gecenin ikinci maçında Atlanta Hawks, konuk ettiği Indiana Pacers'ı 102-91 mağlup ederek seride durumu 2-2'ye getirdi.
NBA'de Play-Off heyecanı tam gaz ederken Doğu Konferansı 1. Tur 4. maçında Atlanta Hawks ile Indiana Pacers karşı karşıya geldi. Atlanta'da oynanan bu zorlu mücadeleden gülerek ayrılan taraf, 102-91'lik skorla ev sahibi ekip Atlanta oldu.
Ev sahibi ekipte maça damga vuran isim Josh Smith oldu. Smith, bu zorlu mücadelede sergilediği 29 sayı 11 ribauntluk performansı ile hem maçın en skorer ismi oldu hem de galibiyette büyük rol oynadı.
Konuk ekip Indiana'da ise ilk 5 başlayan tüm oyuncular çift haneli sayılara ulaşırken; Paul George'un 21 sayı 12 ribauntluk performansı mağlubiyeti engelleyemedi.
Bu sonuçla Atlanta Hawks, evinde üst üste oynadığı iki maçı da kazanmasını bilerek Indiana Pacers karşısında seride durumu 2-2'ye getirdi.
Serinin 5. maçı, 2 Mayıs'ta Indiana'nın sahasında oynanacak ve kazanan tur için büyük bir avantaj kazanacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.30 06:16