İki ay önce Ata Demirer'den boşanan Özge Borak, önceki gün Arnavutköy'deydi.
İki ay önce Ata Demirer'den boşanan Özge Borak, önceki gün Arnavutköy'deydi. Borak, Demirer'in evliyken oturdukları evi kapatması ve eşyalarını ihtiyaç sahiplerine dağıtmasıyla ilgili, "Ata en iyisini yapmış" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2015.01.14 16:02