Galatasaray uzun süredir görüşmelerde bulunduğu Faslı oyuncunun transferini faks yoluyla bitirdi.
Galatasaray Kulübü, Heerenveen'den transferini gerçekleştirdiği Oussuama Assaidi'ye faks yoluyla imza attırdı. Cim-Bom, Faslı kanat oyuncusunu Salı günü Avusturya kampına getirecek.
YILLIK 1.5 MİLYON EURO ALACAK
Milliyet gazetesinden Nevzat Dindar'ın haberine göre; Hollanda ekibiyle 3.5 milyon euro karşılığında anlaşan sarı-kırmızılılar, Assaidi ile de son detayları görüşerek işi resmiyete döktüler. 22 yaşındaki Faslı kanat oyuncusu ile 4 yıllık anlaşma yapılacağı ve ücretinin yıllık 1.5 milyon Euro olacağı ifade edildi.
FAKS YOLUYLA İMZA ATACAK
Babasının vefatı sonrası yastaki futbolcu ile görüşmeleri erteleyen Cim-Bom, Hollanda ekibi ile geçtiğimiz günlerde masaya oturmuş ve iki kulüp aralarında anlaşmıştı. Genç oyuncu ile dün kurulan temasta ise bütün detayların masaya yatırıldığı ve Assaidi'nin faks yoluyla imzayı attığı kaydedi
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.08 08:59