Salih'in menajeri, "10 Ocak'a (bugün) kadar biter" dedi.
SALİH dün Lig TV'ye konuştu. G.Saray formasıyla çekilmiş fotoğrafın sırrını anlattı: "O fotoğrafın ambargolu olarak çekilmişti. Transfer biterse yayınlanacaktı ama erken yayınlandı" dedi. İddiasını da ortaya koydu: "G.Saray'dan teklif almak gurur verici. Önemli oyuncular var ama ben kendime güveniyorum. Çalışkan biriyim ve rekabetten korkmuyorum" dedi.
GÖRÜŞMELERDE ARTIK SONA GELİNDİ
Menajeri Cengizhan Hınçal ise G.Saray ile Kayseri arasındaki görüşmelerin olumlu gittiğini ve son aşamaya geldiğini hatırlatarak Sarı-Kırmızılı taraftarlara müjdeyi verdi: "Transferin 10 Ocak Cuma (bugün) gününe kadar sonuçlanacağını düşünüyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.10 00:33