Galatasaray'da Borussia Dortmund maçının faturası ağır oldu.
Galatasaray'ın Borussia Dortmund'a 4-0 kaybettiği maçta forma giyen iki stoper de sakatlandı.
Genç savunma oyuncusu Semih Kaya'ya bel ağrıları nedeniyle beline özel bir enjeksiyon tedavisi uygulanmasına karar verildi.
Sağ üst ön adele grubunda darbe ve zorlanmaya bağlı sakatlık yaşayan Aurelien Chedjou'nun da tedavisine başlandığı duyuruldu.
Her iki oyuncunun durumu da MR çekilmesi sonrasında netlik kazanacak. Bu süre zarfında iki oyuncu da takımdan ayrı çalışmalarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.23 15:05