Osmangazi Belediyesi Âşık Veysel'i ölümünün 39. yılında türkülerle andı.
Osmangazi Belediyesi, ünlü halk ozanı Aşık Veysel'i unutmadı. Âşık Veysel, Gökdere Kültür Merkezi'nde Osmangazi Belediyesi Türk Halk Müziği Korosu'nun seslendirdiği türkülerle anıldı. Konser Âşık Veysel'in unutulmaz eseri "Uzun İnce Bir Yoldayım" türküsü ile başladı. Âşık Veysel'in hayatının anlatıldığı sinevizyon gösterisi duygulu anlar yaşanmasına sebep oldu. Aşık Veysel'in eserlerin seslendirildiği gecede türkülere davetliler de eşlik etti.
Gece, Âşık Veysel'in kendi sesinden "Dostlar Beni Hatırlasın" türküsü ile son buldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.03.30 14:41