Cep faturalarından her ay 1'er TL kesilmesini isteyen Asena, toplanan paraların şehit ve gazi ailelerine maaş olarak dağıtılmasını önerdi!
TÜRKİYE'Yİ DUYGULANDIRDI!
TÜRKİYE her gün şehit haberleriyle uyanırken, ünlü oryantal Asena'dan duygulandıran bir teklif geldi! Tüm GSM şirketlerinin, müşterilerinden her ay 1'er TL tahsil etmesini isteyen Asena, toplanan paranın da, şehit ve gazi ailelerine maaş olarak dağıtılmak üzere, Türk Silahlı Kuvvetleri'ne aktarılmasını önerdi. Sosyal medya hesabından, "Sevgili aziz Türk halkımın affına sığınarak aklıma gelen ufak bir fikri sizlerle paylaşmak istiyorum" diye seslenen Asena, daha sonra okuyan herkesin yüreğini titreten teklifini paylaştı.
ŞİMDİ BİRLİK OLMA ZAMANI!
İŞTE Asena'nın o paylaşımı: "Ülkemiz bu günlerde çok sıkıntılı bir dönem yaşamaktadır... Aziz milletimiz hem çok cefakar, hem de çok vefakardır. Böyle günlerde milli birlik duyguları ön plana çıkar. Gelin birlik olalım, kendi çapımızda ufak bir iyilik yapalım. Diyorum ki GSM operatörleri, üyelerinden her ay 1 TL tahsil etsin (yanlış bilmiyorsam 50 milyon kullanıcı var) ve bu toplanan 50 milyon TL, şehitlerimizin ve gazilerimizin ailelerine maaş olarak dağıtılmak üzere, Türk Silahlı Kuvvetleri'ne aktarılsın. Ne dersiniz?"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.02.22 14:21