Uludağ Elektrik Dağıtım AŞ (UEDAŞ) Genel Müdürü Mehmet İslamoğlu, Alo 186 hattı vasıtasıyla elektrik arızalarının bildirilmesini sağlayacak anons sisteminin faaliyete geçtiğini söyledi.
İhlas Haber Ajansı (İHA) Bursa Bölge Müdürü İrfan Altıkardeş'i ziyaret eden UEDAŞ Genel Müdürü Mehmet İslamoğlu, elektrik arızaları konusunda vatandaşların daha sağlıklı bilgilendirilmesi için sesli anons sistemi projesini uygulamaya soktuklarını ifade etti. Bursa'da ağır kış şartlarından dolayı bazı bölgelerde elektrik kesintilerinin olduğunu kaydeden İslamoğlu, "Lodos, şiddetli kar yağışı ve yağmur olduğu zaman çağrı merkezine ulaşmada sıkıntı çekiliyor. Arızalar olabiliyor. Tüm ekiplerimizle seferber
olsak bile yetişemediğimiz noktalar oldu. TEİAŞ'tan kaynaklanan elektrik kesintileri olunca mağduriyetler arttı. Vatandaşın UEDAŞ'ı araması elbette çok normal ama aynı anda binlerce kişinin telefonuna cevap verebilmek imkansız. Çağrı merkezimizde 35 kişi çalışıyor ve teknik altyapımız aynı anda 200 telefona cevap verebiliyor" dedi.
Sistemi iyileştirmek için anons uygulamasına geçtiklerini vurgulayan İslamoğlu, "Sesli anons sistemi başladı. Artık elektrik kesintisi olan bölgelerde vatandaşlar 186 Elektrik Arıza hattını aradıklarında onlara kesinti hakkında anons şeklinde bilgi verilecek. Bu yeni başlayan bir sistem. Elektriği kesilen daha sağlıklı bilgilendirilecek" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2012.03.07 14:01