Sakarya'nın Arifiye beldesindeki Öğretmen Okulu'ndan 1962 yılında mezun olan emekli öğretmenler, geleneksel toplantılarını bu yıl Bursa'da Kültürpark'ta yaptı.
50 yıldan bu yana birbirleriyle irtibatı koparmayan mezunlar, her yıl geleneksel olarak bir yerde toplanıp hasret gideriyor. Bu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen mezunlar toplantısı, Kültürpark'ta yapıldı.Bursa'lı 3 emekli öğretmenin ev sahipliği yaptığı toplantı bir restoranda yapıldı. Toplantıya İstanbul, Bilecik, Adapazarı, Edirne ve Bursa gibi illerden 75 emekli öğretmen, eşleri ve çocukları ile birlikte toplam 175 kişi katıldı. Emektar mezunların bir araya geldiği toplantıda yemekler yendi, şiirler okundu ve eski günler yad edildi. Mutlulukları yüzlerinden okunan mezunlar, toplantı sonrası ayrılırken duygulu anlar yaşadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.09.10 15:48