Arda Turan önceki akşam erkek arkadaşlarıyla Arnavutköy'de bir balıkçıda yemek yedi.
Ünlü futbolcu Arda Turan, sevgilisi Sinem Kobal'ın katılmadığı yemekte, aralarında Saffet Ulusoy'un da bulunduğu 10 erkek arkadaşıyla bir araya geldi.
Çıkışta sevgilisi Sinem Kobal'ı soran gazetecilere, 'Arkadaşlarımızla yemek de mi yemeyelim?' diyerek yanıtladı.
Turan, Aziz Yıldırım'ın tahliyesineyse 'Geçmiş olsun, Başkan çıktı' şeklinde yorumladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2012.07.04 21:06