Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın düzenlemesiyle 1 Ocak'tan itibaren şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan otobüslere araç takip cihazı takılması zorunlu hale geliyor.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın düzenlemesiyle 1 Ocak'tan itibaren şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapan otobüslere araç takip cihazı takılması zorunlu hale geliyor. Taşıtların konum bilgileri 2 dakikada bir Ulaştırma Elektronik Takip ve Denetim Sistemi'ne (U-ETDS) aktarılacak. Kurallara uymayan firmalara çeşitli cezai yaptırımlar uygulanacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.12.31 10:07