Apple şimdi ise 3D Touch teknoloji yüzünden mahkemelik oldu.
Geçtiğimiz günlerde bir hukuk şirketi tarafından 'Hata 53' yüzündenmahkemelik olan Apple, bu sefer iPhone 6s ve 6s Plus'ta yer verdiği 3D Touch isimli basınca duyarlı ekran teknolojisi yüzündenmahkemeye verildi.
ABD'nin Kaliforniya eyaletindeki Immersion, yaptığı bir basın duyurusuyla Apple'ın 3D Touch teknolojisinde üç patentini ihlal ettiğini savunarak Apple'ı mahkemeye verdiğini duyurdu.
Öte yandan Immersion Apple'ın dışında birçok teknoloji şirketini mahkemeye vermişti. Bu şirketler arasında Sony, Google, Microsoftve HTC yer alıyor.
Immersion mahkemede Apple'dan zararlarını karşılamasını talep edecek. Apple'ın bu konuda kendisini mi savunacağı yoksa anlaşma yoluna mı gideceği şuan için bilinmiyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Teknoloji, 2016.02.15 08:59