Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor, yeni sezon hazırlıklarına devam etti.
Yeni sezon öncesi Erzurum ve Hollanda'nın Osterberg kentinde yaptığı kamp çalışmalarının ardından Antalya'ya dönen kırmızı-beyazlı ekip, şehirdeki ilk antrenmanını teknik direktör Bülent Korkmaz yönetiminde Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde gerçekleştirdi.
Salonda yapılan idmanda futbolcular, ısınma hareketlerinin ardından fitness aletleriyle çalıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.01 16:30