Tarihinin en sıkıntılı dönemini geçiren Ankaragücü, PTT 1.Lig'de geçireceği sezona -6 puanla başlayacak.
Ankaragücü'nde sıkıntılar bitmiyor...
Geçtiğimiz sezon yaşanan mali kriz sonrasında sezonu son sırada tamamlayan ve 36 sene aradan sonra Süper Lig'e veda eden Ankaragücü, PTT 1.Lig'e de sıkıntılarla başlıyor.
2010-11 sezonunda transfer edilen Çek futbolcu Roman Bednar, kendisine ödenmeyen 200.000 Euro nedeniyle Ankaragücü'ne ihtar çekmişti. UEFA ve FIFA'nın yetkili kurumlarına taşınan dosyada haksız bulunan Ankaragücü, puan silme cezasına çarptırıldı. Sarı-Lacivertli kulüp, futbolcuya ödenmemiş borç yüzünden FIFA'dan puan silme cezası alan ilk kulüp oldu.
Ankaragücü, Bednar'a olan borcunu ödese bile 6 puanın silinmesinin önüne geçemeyecek.
Başkent temsilcisinin, daha önceki dönemlerde oynamış eski futbolcularına olan borçlarını ödemediği gerekçesiyle transfer ettiği futbolculara lisans çıkartamamama ihtimali de bulunuyor.
Sarı-Lacivertli kulüp, Hürriyet ve Barbaros başta olmak üzere eski futbolcularına olan borçlarını ödeyemediği takdirde sezonun ilk maçı olan Erciyesspor maçında yeni transferlerinden faydalanamayacak. Ankaragücü'nün yeni transferlerine lisans çıkartabilmesi için eski futbolcularına olan borçları 5 Eylül'e kadar ödemesi gerekiyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.23 16:43