Ankara'da bombalı terör saldırısı sonrası hastanede tedavi görenler hakkında Sağlık Bakanlığı'ndan açıklama geldi
Sağlık Bakanlığı, Ankara Kızılay'da meydana gelen ve 37 kişinin yaşamını yitirdiği bombalı saldırıda yaralanan 34 kişinin tedavilerinin 11 hastanede devam ettiğini açıkladı. Bakanlık yetkilileri, 34 yaralıdan 10'unun tedavisinin yoğun bakımda sürdüğünü bildirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.03.15 20:56