Ankara'da seyir halindeyken alkol kullanan motosiklet sürücüsü kameralara yakalandı.
Altındağ ilçesi Bentderesi mevkiinde seyir halindeki bir motosiklet sürücüsü, alkol kullanarak yoluna devam etti.
O anlar başka bir araçtaki vatandaşın cep telefonu kamerasına yansıdı.
Görüntülerde motosiklet sürücüsünün kırmızı ışıkta beklerken alkol kullandığı görüldü.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.08.02 23:58