Ankara'da 2 teröristin İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü giriş kapısına yönelik yaptığı bombalı saldırıya ilişkin yeni görüntülere ulaşıldı. Görüntülerde önce teröristin silahla ateş ettiği, daha sonra kendini patlattığı kameralara yansıdı.
Teröristler saldırıyı 38 TP 962 plakalı hafif ticari araçla gerçekleştirdi. Araçla Emniyet Genel Müdürlüğü giriş kapısına gelen teröristlerden birisi araçtan inip uzun namlulu silahla nöbetçi polislere ateş ederek nizamiyeye doğru ilerledi. Polislerin karşılık verdiği terörist, nizamiye girişinde üzerindeki bombayı patlattı.
TERÖRİSTİN ÜZERİNDEKİ BOMBA İMHA EDİLDİ
Polisler tarafından etkisiz hale getirilen diğer teröristin üzerinde de bomba tespit edildi. Bombayı patlatamadan etkisiz hale getirilen teröristin çevresinde emniyet tedbiri alındı. Ardından bölgeye bomba imha ekipleri sevk edildi. Teröristin üzerindeki bomba kontrollü şekilde çıkarıldı. Bomba, çevre emniyetinin alınması ardından bomba imha ekipleri tarafından kontrollü şekilde fünye ile patlatılarak imha edildi.
Ankara'da patlama sesi duyuldu! Bakan Yerlikaya'dan açıklama geldi
İçişleri'ne bombalı saldırıya soruşturma başlatıldı
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2023.10.01 13:11