Antalya'da düzenlenen bir güzellik yarışmasında Yunanistan adına yarışan Angela Kutnii, 1 haftalık tatil için yeniden Antalya'ya geldi.
Antalya'da düzenlenen bir güzellik yarışmasında Yunanistan adına yarışan ve ülkesine dördüncülük tacıyla dönen Angela Kutnii, yarışma ödülü olan 1 haftalık tatil için tekrar Antalya'ya geldi.
SİDE'DE TATİL YAPIYOR
Yarışmanın ardından ülkesinde gönüllü turizm elçisi olacağını Antalya'da yaşadıklarını sosyal paylaşım siteleri başta olmak üzere kendi adını taşıyan web sitesinde anlatacağını belirten Kutnii, tatilini Side'de yapıyor.
"YUNAN VE TÜRK HALKLARI BİRBİRLERİNE ÇOK BENZİYOR"
Yarışmanın organizasyonunu üstlenen F Ajans sahibi Fevziye Çalışkan tarafından oteline yerleştirilen ve kardeşi ile birlikte tatile başlayan Kutnii, güzelliğiyle dikkat çekiyor. Antalya'ya hayran kaldığını her fırsatta dile getiren Yunan güzel, "Yunan ve Türk halkları birbirlerine çok benziyor. Bu nedenle burada hiç yabancılık çekmiyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.08.05 09:50