Mehmet Akif Ersoy, Habertürk'teki programında Anadolu Ajansı'ndan veri akışının durduğunu söyledi.
AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım, "İstanbul'da seçimi kazandık." dedi.
Bu süreçte İstanbul halkının verdiği yetki için teşekkür eden Yıldırım, "Sonuçlar İstanbul ve ülkemiz için hayırlı uğurlu olsun, teşekkürler İstanbul." diye konuştu.
Yıldırım, "İnşallah İstanbul'u, 15 milyonun mutlu ve huzurlu bir şekilde yaşayacağı şehir haline getireceğiz." dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Projeler, 2019.03.31 23:50