Fransa Ligue 1 ekibi Monaco'dan Premier Lig'e kiralık giden ve Chelsea'de forması giyen Radamel Falcao, bir televizyon programında futboldaki gelecek planlarından bahsetti.
Kolombiyalı oyuncu Radamel Falcao, Manchester Unitedve Chelsea'de geçirdiği birer sezonun ardından mayıs ayında kulüple anlaşması sona eriyor. Bu sezon formasını giydiği Chelsea formasıyla çıktığı 14 maçta sadece 1 gol bulabilen Falcao, NBC kanalının ProSoccerTalk programında kendisi hakkında merak edilen soruları cevapladı.
2018 yılına kadar Fransız Ligue 1 ekibi Monaco ile sözleşmesi devam eden 30 yaşındaki oyuncuya, Chelsea'nin kiralama süresi dolunca ne yapacağı sorulduğunda: "MLS'i (Amerika 1. Futbol Ligi) yakından takip ediyorum. Andrea Pirlo, Kaka ve Giovanni dos Santos'un yanı sıra bir çok Kolombiyalı arkadaşımMLS'te oynuyor. Bu lig, hemen gelişebilir çünkü futbolun gelişebilmesi için gereken herşey ellerinde. Daha rekabetçi ve güçlü bir lig olabilirler" cevabı alındı.
Çapraz bağlarındaki akatlık yüzünden Premier Lig'deki 2 sezonu çok kötü geçen Falcao, konu ile alakalı:" Amerika'da forma giymem ya da gelen teklifleri reddederim demiyorum ama şu an Avrupa'daki performansıma konsantre olmaya çalışıyorum. Bence Amerikaya gitmek için önümde birkaç yıl daha var" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.21 18:21