Amed Sportif Faaliyetler Kulüp Başkanı Selahattin Yıldırım, Bursasporlu yöneticileri yemeğe götürdüklerini söylemesi üzerine Yeşil-Beyazlı yönetim bunu yalanladı.
Amed Sportif Faaliyetler Kulüp Başkanı Selahattin Yıldırım, Bursaspor maçında yaşanan tribün olayları için "Anormal hiçbir şey olmadı" demesi şaşkınlıkla karşılanırken, yemek ve kahvaltı yalanıda ortaya çıktı.
Bursada Bugün yazarı Serkan Yetişmişoğlu'nun aktardığı bilgiye göre; Amed Sportif Faaliyetleri Başkanı'nın, düzenlediği basın toplantısında, "Bursasporlu yöneticileri akşam yemeğine götürdük. Sabah da kahvaltılarını ettiler" şeklindeki sözlerinin üzerine, bazı Bursasporlu yöneticiler Serkan Yetişmişoğlu'nu arayıp, "Evsahibi yönetim, bizi akşam yemeğine ve kahvaltıya götürmedi. Bu sözler tamamen yalan" diyerek, bu duruma açıklık getirdiler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.09.30 14:49